سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره تری فلونوماید و کاربرد آن بیشتر بدانید

 

تری فلونوماید متابولیت فعال لفلونوماید است و با مهار سنتز پیریمیدین سیستم ایمنی را تعدیل می کند و برای درمان مالتیپل اسکلروزیس به خصوص فرم عود کننده آن استفاده می شود.

تری فلونوماید با سرکوب سیستم ایمنی مانع از آسیب غشا میلین در بیماران مبتلا به ام اس توسط دفاع بدن میشود.

تری فلونوماید متابولیت لفلونوماید است این دارو فاز سوم کارآزمایی بالینی TEMSO را برای درمان ام اس در ژونویه 2010 میلادی پشت سر گذاشت و نتایج دوساله به دست آمده مثبت بودند.

مکانیسم دقیق عملکرد داروی تری فلونوماید در مولتیپل اسکلروزیس مشخص نیست. آن چه که شناخته شده است این است که با مهار آنزیم میتوکندریایی دی هیدرو اورات دهیدروژناز موجب جلوگیری از سنتز پیریمیدین می شود و از این طریق سیستم ایمنی را در مالتیپل اسکلروزیس تعدیل می کند.

این استاندارد داخلی دارای برچسب پایدار تری فلونوماید برای کاربردهای کمی مهم در آزمایش های بالینی و تشخیصی مانند سنجش های نظارت بر داروهای درمانی مناسب است. همچنین به عنوان Aubagio شناخته می شود. متابولیت فعال لفلونومید، یک داروی ضد رطوبت اصلاح کننده بیماری سرکوب کننده سیستم ایمنی است که در آرتریت روماتوئید متوسط تا شدید و آرتریت پسوریازیس استفاده می شود.

 

ارتباط با دایا اکسیر مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شما میتوانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی و پیدا کردن کد موادشیمیایی مرک آلمان و همچنین برای اطلاعات بیشتر در موردگرید مواد شیمیایی با کارشناسان دایا اکسیر شرکت فروش مواد شییمیایی در تهران تماس حاصل بفرمایید. همچنین این شرکت نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران میباشد که از طریق فروشگاه اینترنتی مواد شیمیایی امکان خرید محصولات سیگما آلدریچ با قیمت های مناسب فراهم گردیده است.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.