سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در تهران

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در تهران

اکثر مواد آزمایشگاهی شامل مواد شیمیایی هستند که در بخش های مختلف وجود دارند.اغلب افراد در مرحله اول به دنبال بازار خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی در بازار تهران بطور مثال مانند ناصر خسرو هستند در حالیکه مراکز فروش مواد شیمیایی در تهران به خصوص مراکزی که مواد آزمایشگاهی مورد نیاز برای موسسات تحقیقاتی را فراهم می کنند باید بتوانند شرایط لازم را برای نگهداری آن ها فراهم کنند. همچنین تأمین این مواد از مراکز تولیدی معتبر نیز شرط دیگری است که باید بتوانند به آن عمل کنند.

حجم بازار جهانی خرید و فروش مواد شیمیایی طی چند دهه اخیر به میزان قابل توجهی رشد پیدا کرده است.

خرید و فروش مواد شیمیایی در هر یک از کشورهای جهان شرایط خاص خود را دارد. برخی از کشورها بزرگترین تولید کننده معتبرترین مواد شیمیایی آزمایشگاهی هستند؛ در مقابل برخی دیگر از کشورها صرفاً مصرف کننده هستند. این که مبادلات و تجارت مواد شیمیایی در هر کشور چگونه و تا چه اندازه موفق است، بستگی به بازار عرضه و تقاضای آن منطقه دارد

 به طور کلی بازار مواد شیمیایی بسیار گسترده است و دقیقاً  از نظر موقعیت جغرافیایی و کاربردهای مختلف طبقه بندی شده است. آن دسته از شرکت های بزرگ از جمله سیگما آلدریچ که سال های طولانی است در حوزه تجارت مواد شیمیایی فعالیت دارند به خوبی با پیچ و خم های بازار آشنا هستند اما برای آن دسته از افرادی که قصد دارند به تازگی به این بازار وارد شوند لازم است مطالعات دقیق تری را از این صنعت انجام دهند.

ممکن است در یک دوره، مواد شیمیایی وارداتی با رونق مواجه شود و در دوره ‌ای دیگر این آمار با رکود روبرو گردد. در حال حاضر در کشور ایران بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد اولیه شیمیایی برای مصرف صنایع در حال فعالیت هستند. ظرفیت این کارخانه ها به گونه ای است که امکان صادرات به سایر بازارهای بین المللی را دارند.

شرکت های زیادی وجود دارد که به صورت مستقل یا به صورت زنجیره ‌ای و به هم پیوسته در قالب یک مشارکت یا سرمایه گذاری مشترک اقدام به خرید و فروش مواد شیمیایی می کنند.

مراکز فروش مواد شیمیایی در تهران به شما این امکان را می دهد که در اسرع وقت محصولات آزمایشگاهی مورد نیاز خود را در هر رده ای که باشند تهیه کنید. یک از مراکز با سابقه در تهران که با داشتن نمایندگی های شرکت معتبر سالها مشغول ارائه خدمت می باشد، شرکت دایا اکسیر است که  برندهای برتر مانند سیگما آلدریچ و مرک را در سبد کالایی خود دارد.

لیست برخی مواد شیمیایی آزمایشگاهی

اکسید سریم(IV)

نیترات پالادیوم(II)

هیدرات کلرید رادیوم (III)

وینیل استات

پتاسیم تیوسیانات

بافر

محیط کشت مولر هینتون آگار

محیط کشت نوترینت آگار

آنتی بادی Anti-CD8a (Mouse), clone 53-6.7

لیست برخی مطالب آموزشی مفید

فلوسایتومتری

الکتروفورز

پلاسمید

 

دایا اکسیر ، تامین کننده و  مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران و نمایندگی مرک در ایران به آدرس dayaexir.com مراجعه نمایید و جهت دریافت اطلاعات راجع به کت نامبر چیست، Cas number چیست و انواع گرید مواد شیمیایی با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمایید. انواع محصولات در دایا اکسیر موجود میباشد از جمله:

محصولات سیگما آلدریچ

خرید آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی

لیست محیط کشت میکروبی

خرید آنتی بادی و آنتی ژن

خرید معرف های آزمایشگاهی، رنگ ها و شناساگرها

خرید بافر

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت استعلام قیمت مواد شیمیایی، خرید از سایت سیگما آلدریچ و خرید مواد شیمیایی مرک از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان از طریق خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس فروش مواد شیمیایی:

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو میباشند.