سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط کشت اختصاصی (Special Media) در دایا اکسیر

انواعی از محیط کشت در آزمایشگاه ها وجود دارد تا به وسیله آن بتوان مطالعه میکروارگانیسم ها به بهترین شکل انجام داد. امروزه محیط های کشت مختلفی به صورت مصنوعی ساخته می شود تا در شرایط فیزیکی و شیمیایی مناسبی بتوان میکروارگانیسم ها روی آن کشت داد. در این مطلب علاوه بر شناخت محیط کشت اختصاصی (Special Media)، نحوه خرید آن و ثبت سفارش از دایا اکسیر که خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی را انجام می دهد، بیان شده است. 

محیط کشت اختصاصی (Special Media)

محیط کشت اختصاصی(Special Media)

 

این محیط ها برای رشد باکتریهای خاصی مناسبند. از این محیط ها برای ایزوله نوع خاصی از باکتری در یک مخلوط میکربی استفاده می شود. مانند محیط S آگار که برای جدا کردن سالمونلا و شیگلا بکار میرود یا مانیتول سالت آگار که برای تشخیص گونه بیماریزای استافیلوکوکوس اورئوس استفاده می شود.

دایا اکسیر، وارد کننده محیط کشت سیگما و مرک

شرکت دایا اکسیر واردکننده و مرکز فروش محیط کشت های میکروبی و محیط کشت های سلولی از برندهای سیگما آلدریچ، مرک و کیولب با مناسب ترین قیمت در خدمت شما محققین و مدیران محترم صنایع می باشد.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  22327043-021
  2. تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.