سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید مواد آزمایشگاهی

خرید مواد آزمایشگاهی

مواد آزمایشگاهی

مواد آزمایشگاهی جزئی از نیازهای اصلی مؤسسات علمی و پژوهشی هستند که برای افراد فعال در این بخش مهیا می شوند. علم بدون تجربه هیچ کاری از پیش نمی برد. از این رو در دانشگاه ها و مؤسسات علمی و پژوهشی و حتی در بخش آزمایشگاه های شرکت های تولیدی پس از بررسی تئوری یک موضوع باید در وسعت کم آن را اجرایی کرد. این کار در محیط آزمایشگاه انجام می گیرد و فعالیت های علمی یک موسسه را تکمیل می کند.

علوم مختلف با توجه به فعل و انفعالات معمول موجود در طبیعت پایه ریزی می شوند تا بشر توانایی کافی در زمینه بررسی و تحلیل طبیعت را داشته باشد. از این رو مواد آزمایشگاهی نیز اکثرا بر همین اساس تولید می شوند. موادی که در طبیعت وجود دارند و باعث تغییر در طبیعت و زندگی بشر می شوند. برای بررسی این تغییرات باید مواد مختلف را مورد آزمایش قرار داد تا تغییرات لازم را بتوان اعمال کرد.

انواع مواد آزمایشگاهی

اکثر مواد آزمایشگاهی شامل مواد شیمیایی هستند که در بخش های مختلف وجود دارند. برخی از آن ها حتی در بدن انسان نیز به صورت طبیعی یافت می شوند. مواد اسیدی و بازی در انواع قوی و ضعیف، مواد فلزی و غیر فلزی، مواد گازی فرار و ... همگی در طبیعت تغییر ایجاد می کنند و در آزمایشگاه ها نیز برای تکمیل فرآیند یادگیری علم از آن ها به عنوان مواد آزمایشگاهی استفاده می شود.

کاربردهای مواد آزمایشگاهی

علاوه بر مواد شیمیایی، مواد زیستی و آلی نیز جزو موادی هستند که در رشته هایی مانند پزشکی، زیست شناسی، صنایع غذایی و ... مورد استفاده قرار می گیرند و در این آزمایشگاه ها از آن ها بهره می برند.

از این رو با توجه به این که آزمایشگاه در چه زمینه ای کار می کند از مواد آزمایشگاهی مختلفی از جمله مواد شیمیایی و زیستی استفاده می شود.

برخی از مواد نیز هر روز در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند و به علت حجم مورد نیاز باید به صورت عمده خریداری شود. برخی از نمک ها در آزمایشگاه های شیمی به وفور مورد نیاز هستند و خرید انبوه آن ها مشکلی ایجاد نمی کند. به همین علت مؤسسات علمی برای خرید  به صرفه تر آن ها را به صورت عمده خریداری می کنند.

نکات حائز اهمیت هنگام خرید مواد آزمایشگاهی

ممکن است انواع مواد شیمیایی در فروشگاه های مختلفی وجود داشته باشند و از آن ها در صنعت نیز استفاده شود. ولی آن چه که مهم است، حساسیت بر روی درجه خلوص مواد شیمیایی و غلظت این مواد است که باید با دقت بسیار بالایی اندازه گیری شود. به همین علت نمی توان از هر جایی برای خرید مواد آزمایشگاهی اقدام کرد.

 

هنگام خرید این مواد باید دقت داشته باشید که از مراکز فروش مواد شیمیایی در تهران اقدام کنید. غلظتی که روی محصول نوشته شده است در حین آزمایش به فرمول های علمی وارد می شود و در صورت دقیق نبودن آن نتیجه را ناخودآگاه دستخوش تغییر می کند. از این رو یک خطای غیر قابل دید را ایجاد می کند که نتیجه آزمایش را ممکن است دچار مشکل کند. از این رو مراکزی را برای خرید برگزینید که از کیفیت و درجه خلوص محصولات آن ها اطمینان خاطر داشته باشید.همچنین میبایست از شرکت های فروش مواد شیمیایی کمک بگیرید که در زمینه کد مرک مواد شیمیایی و کاتالوگ نامبر مواد شیمیایی سیگما آلدریچ اطلاعات کافی را داشته باشند.

لیست برخی از مواد پر فروش برند سیگما الدریچ و مرک

ال-سیستئین

کلسترول

میریستیک اسید

اوره

نیترات استرونتیوم

فنیل اتیل آمین

محیط کشت ام آر اس آگار

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت خرید مواد شیمیایی با نمایندگی سیگما آلدریج در ایران شرکت دایا اکسیر تماس حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

شماره تماس 22327043-021

تلگرام، واتساپ و پیامک 09017777023

ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.